Dzisiejsze Biuro Obs?ugi Klienta, to nie tylko czat czy kontakt z klientami poprzez formularz kontaktowy b?d? infolini?, ale tak?e mo?liwo?? prowadzenia rozmów wideo. Ta nowoczesna forma kontaktu pozwala w wyj?tkowy sposób budowa? oraz umacnia? dobre relacje z klientami firmy.
e-VideoBOK jest nowatorskim rozwi?zaniem prowadzenia Biura Obs?ugi Klienta, które mo?e pe?ni? rol? serwisu konsumenckiego, serwisu pomocowego (help-desk) lub serwisu reklamacyjnego, albo stanowi? dodatkow? form? kontaktu z sekretariatem lub recepcj? firmy - form? wyprzedzaj?c? obecne standardy w komunikacji.
Kategoria: Us?ugi dla firm -> Nauka -> Konferencje, seminaria
VidCom.pl Sp. z o.o. |
|||||||
Ulica: | Korfantego 193 | ||||||
Miasto: | Katowice | ||||||
Kod pocztowy: | 40-153 | ||||||
Region: | śląskie | ||||||
Kraj: | Polska | ||||||
Telefon: | +48 032 7302235 | ||||||
Faks: | +48 032 7302351 | ||||||
|
|||||||
|
|||||||
Osoba kontaktowa |
|||||||
ImiÄ™ i Nazwisko: | Darek Ludyga | ||||||
Telefon stacjonarny: | +48 032 7302235 | ||||||